sabato 1 febbraio 2020

GRUPPO LU MONTI

LA SUREDDA DI ZUNIARI



Zerthi volthi mi dumandu e diggu acchì tuttu a me ha di capità è suzzessu a casa di un amiggu cunisciddu mancu un mesi fà, l'occi beddi curori di mari m'ha aberthu la janna i lu purthari m'ha dittu piazzeri Firumena soggu la suredda di Zunià. M'hani dittu chi è viziosa tutta impurthanziosa s'è abbizzadda in un mamentu poi in chiss'apusentu lu fradeddu era in cuzina noi érami in chintina più di un ora inchibi drentu è andadda di cussì. L'althra dì soggu faraddu a mari cun Zuniari mi dubiu incuntrà giru l'occi e torra v'era edda,dizzi "ajò zi ippusthemmu inchiddà", v'abia gana cumenti in chintina semmu già in casa di la cugina pariani chissi chi sò in viddrina e aggiu fattu lù chi dubiu fà.

M'hani dittu chi è viziosa tutta impurthanziosa s'è abbizzadda in un mamentu poi in chiss'apusentu lu fradeddu era in cuzina noi érami in chintina più di un ora inchibi drentu è andadda di cussì.
M'hani dittu chi è viziosa tutta impurthanziosa s'è abbizzadda in un mamentu poi in chiss'apusentu ma sì perdhi la pazenzia dizzi "cà ti pensa" abiani tutti rasgioni "mandara a caggà".



Nessun commento:

Posta un commento